1 Mayıs İşçi Bayramı, Kuğulu Park’taki ön miting ile yürüyüş ardından ara bölgede gerçekleştirilen 2 toplumlu etkinlikle kutlandı.
Kuğulu Park’ta saat 18:00’de toplanıldı, sloganlar ve pankartlar eşliğinde ara bölgeye yürüyüşe geçildi.
Ara bölgede PEO, Dev-İş, KTOEÖS, KTÖS, KTAMS, Koop-Sen, BES, Daü-Sen ve diğer destek veren örgütlerin organizasyonuyla gerçekleştirilen iki toplumlu etkinlik ise Mario Hristu ve Behiç Anibal’ın LTB orkestrası eşliğinde söylediği şarkılarla başladı, daha sonra ortak açıklama okundu ve şarkılarla etkinlik sona erdi.
KTAMS Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası



